reklama

New Age a o Mandarínke/Grepe a možnosti zmazania toho správneho „s“

Tak a začínam novú éru môjho blogu... Na tú starú môžem pokojne zabudnúť, nejako sa zo mňa stalo iné dievča, v ktorom sa momentálne budí túžba písať, otvoriť si pusu - „hubu“, ako sa to vraví... takže už žiadne skrývanie sa za „personálnym kompjúterom“, pekne to pôjde všetko na môj blog, moje myšlienky, pocity. Nepáči ? Nečítaj!  Môj dnešný príbeh, ktorý píšem v posteli nohami na tú zlú stranu, kde je normálne hlava, bude zmesou jedného dňa, jeho jedinečnosti a celkom fajn vecí, čo sa postávali – prinajmenšom zaujímavých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozmýšľam, prečo sú tu v tomto zošite také veľké riadky– možno, aby som si to vynahradila z prvých ročníkov základnej školy, keďsom stále písala malé prďavé písmenká a moja mamina – moja učiteľka – ma zato karhala a napomínala ma... a ja som chcela len ušetriť papier...aké bystré nepochopené dieťa... Dnes som bola von s mojím priateľom, teda mojím bývalýmpriateľom, lebo kým som sa dostala k prepísaniu tohto článku na pc, zoslovka môj sa stal ex; o tom potom...

Obrázok blogu

Neber si to zle, ale je príšerne ťažké žiť s „grepom“,keď ty si mandarínka. Ale aj napriek tomu, Mandarínke bolo dnes veľmi fajn, Mandarínkaje vďačná a skutočne ju škrie, že Grep si myslí, že je Grep, keď Mandarínkaho vidí ako Mandarínku, nie ako Grep – je rovnako veľký, má rovnakú farbu,rovnako vonia a vlastne má všetky znaky mandarínky – jej znaky a Mandarínkaje šťastná, že si konečne našla inú mandarínku, lebo takých mandarínok, čo bysa páčili práve tej našej mandarínke nie je veru veľa na svete... Skôr by sompovedala, že ich je priam extrémne málo a nájsť tú správnu mandarínku, s ktorýmby chcela prežiť zvyšok svojho života, ktorý by ju urobil šťastnou, je veľmi ťažké.Ale Mandarínka mu dáva čas na premyslenie, ale prijíma jeho názor, že je grep,lebo ho miluje... ale v duchu si hovorí: "veď aj z Grepu sa môže vykľuťmoja mandarínka"... Mandarínka si to vlastne nehovorí, Mandarínka dúfa...  A potom ti tá tvoja vysnívaná mandarínka –„Grep“ povie, že nevie, či ťa Miluje alebo či ťa berie len ako kamarátku. A Mandarínkaostala zarazene stáť, pozorne počúvajúc jeho slová, vypliešťajúc oči asi akoten smajlík =-O. (pre vysvetlenie: v hlavných úlohách :Mandarínka – ja;Grep – v súčasnosti už bývalý priateľ, ktoré ho ale milujem z celej dušea myslela som si, že ma konečne urobí šťastnou).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Aj Clementine z Eternal sunshine of a spotless mind bola Tangerine...

Ďalšia príhoda toho dňa – je zaujímavé, ako môžete byť s človekomspojený ... v duchu sa zasmeješ nad istou myšlienkou, ale potom zaženieš tútomyšlienku, o ktorej si myslíš, že je to somarina niekde do zadnej častimozgu a ,čudujsasvete, o pár sekúnd sa tvoja najlepšia kamarátka začnesmiať a povie ti presne tú myšlienku, z ktorej si sa smiala ty...

Stalo sa to na jazykovke, na tabuľu sme písali slovíčka z angliny,ktoré sme zaraďovali do skupín – historický okamih, kedy sme po polroku nášhonaštevovania (možno aj viac) prvýkrát písali niečo na tabuľu... Jedna panipoplietla slovíčko a hoci ho zaradila do správnej skupiny, nenapísala hogramaticky správne – namiesto jedného „s“ napísala dva „ss“, čo po napomenutí učiteľkyopravila a jedno z tých „s“ zmazala a my s Mirkou – tou kamarátkousme si pomysleli, že by sme zmazali to druhé „s“.. no milá príhoda, čo viac k tomu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je príjemné mať človeka, s ktorým si rozumieš aj bezslov, hovoríte tie isté slová, napadajú vám tie isté myšlienky v ten istýokamih... Som rada, že ju mám... Každému by som priala takého priateľa..    

Tak, idem si dať mandarínku.

Lýdia Rezničáková

Lýdia Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

My mamma always said life was like a box of chocolates. You never know what you´re going to get.... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyV Krajine NekrajineOnce upon a timeBlog môj každodennýFotografieNajkrajšieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu