reklama

Tatry moje rodné

Bol to krásny deň. Čerstvý tatranský vzduch mi naozaj urobil dobre. Na oblohe ani mráčika, slniečko krásne hrialo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Naozaj, včera 17.októbra bolo v Tatrách tak nádherne, že by som si nepomyslela, že už je jeseň. Vyšliapali sme na hrebienok, popri Bilíkovej chate, okolo vodopádov, Na Rainerovu chatu a na Zámkovského. Tam sme si dali otrasne drahú šošovicovú polievku (naozaj nad tými cenami v Tatrách by sa dalo diskutovať) a keďže bolo niečo po desiatej, vyšli sme si na Skalnaté pleso. Tam bol ale výhľad... pleso bolo síce už zamrznuté (a bolo tam pomenej vody) a kde-tam sa po ceste vyskytol aj prvý sneh na miestach, kde nesvietilo to nádherné horské slnko. Mám rada túry a prechádzky, proste ideš. Dáš si nejaký cieľ a ideš. Vždy ma moje myšlienky pohltia.. to je niečo ako keď nemôžem doma zaspať, lebo mi hlavou prúdi milión stále nových a nových myšlienok a nedajú sa zastaviť. Na Skalnatom sme sa trochu poopekali na slniečku a kochali sa výhľadom na Lomničák. A potom naspäť. Naozaj , také krásne počasie v Tatrách som už dávno nezažila.. A aby ste toľko neľutovali, že ste neboli aj vy, niekoľko fotografií len pre vás:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tak, teším sa na budúci rok..

Lýdia Rezničáková

Lýdia Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

My mamma always said life was like a box of chocolates. You never know what you´re going to get.... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyV Krajine NekrajineOnce upon a timeBlog môj každodennýFotografieNajkrajšieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu