reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lýdia Rezničáková

Lýdia Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

My mamma always said life was like a box of chocolates. You never know what you´re going to get.... Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyV Krajine NekrajineOnce upon a timeBlog môj každodennýFotografieNajkrajšieSúkromnéNezaradené

reklama

Fotografie

Zimné objatie

Lýdia Rezničáková

Zimné objatie

Ejhľa, čo nám to tu zanechala pani Perinbabka? Alebo, žeby si ujo Mrázik odskočil do Tatier?

  • 18. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 074x
Dážď

Lýdia Rezničáková

Dážď

Za všetko môže počasie. Nie krásna, pestrofarebná idylická jeseň... v poslednom čase - samý dážď a zamračené nebo.

  • 24. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 954x
  • 1
Prvé dotyky zimy

Lýdia Rezničáková

Prvé dotyky zimy

Dnes som sa zobudila do zasneženého rána.

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 940x
  • 7
Tatry moje rodné

Lýdia Rezničáková

Tatry moje rodné

Bol to krásny deň. Čerstvý tatranský vzduch mi naozaj urobil dobre. Na oblohe ani mráčika, slniečko krásne hrialo.

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 415x
  • 11
Prvé obrázky

Lýdia Rezničáková

Prvé obrázky

Vždy ma vedelo uchvátiť slnko.

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 4
reklama
Sunrise

Lýdia Rezničáková

Sunrise

Ráno som sa zobudila, síce s bolesťou hlavy, ale povedala som si, že čerstvý vzduch mi urobí dobre:).. Tak som vybrala bicykel a vyrazila obdivovať panorámu Tatier.

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 1
Jar je tu, jar je tu

Lýdia Rezničáková

Jar je tu, jar je tu

Včera som sa vybrala na prechádzku fotiť.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 982x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu